مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


معمولی‌سازی ظواهر اپ یک اختراع نو در قضیه پباده سازی‌ست. مشابه به پباده سازی بی آلایش و دو بعدی وجود ندارد بلکه خیلی از آن بالاتر میباشد. طراحی اپلیکیشن این عمل گام بعدی در مبنا پباده سازی‌های اعمال گردیده توی نرم افزار‌های تلفن همراه در حیث گرفته میگردد. گرایش تازه پباده سازی به بی آلایش‌سازی ظواهر به صورت شایان توجه‌ای الگوهای پباده سازی را تغییر تحول داده و منجر گردیده نرم افزار‌ها خیلی دیدنی‌خیس به حیث برسند. برخی از مشخصه‌های بی آلایش‌سازی ظواهر عبارت‌اند از: حذف کردن رنگ‌ها تیتر‌های بزرگتر و پررنگ‌خیس آسانی در آیکون‌ها. با اعتنا به‌این‌که مشخصه‌های بالا ظواهر اپ‌ را برای کاربرها تغییر‌و تحول می دهد و سبب ساز می‌گردد که برخی اپ‌ها مشابه به هم به حیث برسند. شباهت ظاهرا برنامه‌ها قادر است به‌این معنی بایستی که‌این برنامه‌ها وابسته به یک کمپانی طراح میباشند. درباره‌ی گفت و گو بالا در ذیل مثالی میزنیم. بی آلایش‌‌سازی ظواهر بارها و بارها در اینستاگرام با تغییرات متعددی ظاهرا آن برای یوزرها تست شد. تغییرها این‌طور در اینستاگرام اعمال شد که پس‌موضوع‌های خاکستری و آبی رنگ حذف شدند و به رنگ سپید و بی آلایش تغییر‌و تحول پیدا کردند. ایکون‌های نوار ابزار زیر اپ در قبل چندان عملکرد خیر و خوبی نداشتند اما با دقت بدین بی آلایش‌سازی تازه خیلی کارآمدتر شدند. در کنار این‌ها تیتر‌ها هم پر رنگ‌خیس و به رنگ تیره در آمدند و سعی اَپ با روشن و روشن‌خیس شدنش معمولی و رضایت‌قسمت شد. پباده سازی تازه با کارایی شل و استعمال از خصوصیت‌های خاصش برای مخاطب جالب‌خیس هم شد. این اصلاحات منجر گردیده اکثریت آنها خیلی مشابه به همدیگر به حیث برسند. اما اثبات گردیده که تغییر‌و تحول در  UI موءثر و مثبت میباشد. مشاجره ارائه یا این که ظواهر نرم افزار ‌ها وجود ندارد، بلکه عملکرد نرم افزار‌ها هم حال خیلی بهبود پیدا نموده است. چیزی که در غایت اهمیت دارااست کاراییست خیر ظواهر برنامه ‌ها. مسئولیت طراحان UI و UX  حال کمتر گردیده و فشار متعددی روی‌ آنها قرار ندارد. اصلی ترین مقصود آنان در حین پباده سازی اَپ تمرکز کردن روی تولید آن و رساندن شایسته ترین سرویس ها به مخاطب برای به کارگیری میباشد و اکنون دیگر برای افزودن جزئیات بیشتر و نادر و زیاد کردن رنگ‌ها وقت هدر نمی‌دهند.   برای اطمینان از اخلاق یک نرم افزار دیدنی، رعایت کردن موارد ذیل را فراموش نکنید: اپ تا مکان ممکن بی آلایش باشد مبنا مهم اپ را بی آلایش و تک‌رنگ نگه دارید. افزودن رنگ‌های زیاد ظواهر جذابی درپی نخواهد داشت. میتوانید رنگ‌ها را به پس‌مورد مطالب اضافه نمائید، که‌این سبب ساز میشود خواندنش ریلکس‌خیس باشد و اساس بی آلایش‌اش هم زیباتر میشود.   روی آیکون‌ها فعالیت نمائید اطمینان نتیجه ها فرمائید که آیکون‌ها به طور جهانی کاربرد دارا هستند و به هیچ‌جه آنها را رنگارنگ نکنید. معمولی پباده سازی نمائید. آیکون‌ها بایستی بی آلایش و به راحتی قابل تشخیص باشند، همین‌طور کوچک باشند و فضای کمتری بگیرند. آیکون‌ها بایستی بر پایه ی حق تقدم از چپ به راست چیده شوند.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 21:15


برنامه پیام‌رسان واتس نرم‌افزار در سال ۲۰۱۷ میلادی بیشترین تعداد دانلود را در دکان‌های اینترنتی داشته میباشد.
به نقل از مشهد فوری، اپ واتس نرم افزار که به گفته کارشناسان، طراحی اپلیکیشن همواره از امن‌ترین، دوستداشتنی‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های عالم شناخته شده‌است، اکنون طبق گزارش جدیدی از سوی موسسه تحقیقاتی اپلیکیشن توپیا، تعداد دفعات دانلودهای این پیام‌رسان در سال ۲۰۱۷ میلادی، از مرز یک میلیارد هم سپری شد و آن را به پردانلودترین نرم‌افزار در دکان‌های اینترنتی و آنلاین دنیا تبدیل کرد.

مبتنی بر گزارش‌های قانونی منتشر گردیده به وسیله واتس‌برنامه، این برنامه دارنده حدود ۱.۳ میلیارد استفاده کننده در سراسر دنیا میباشد. کمپانی رخ‌بوک با در مشت داشتن واتس‌برنامه در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و اکنون نیز درصدد جلب رضایت یوزرها و ارتقاء تعداد دفعات دانلودها از این نرم افزار پیام‌رسان دوست داستنی میباشد. صورت‌بوک مسنجر نیز یکی از دیگر از پیام‌رسان‌های منحصر به فرد رخ بوک میباشد که به همپا واتس برنامه از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های دنیا می‌باشند.

فهرست موسسه تحقیقاتی اپلیکیشن توپیا که به ترتیب مشتمل بر تعداد دفعات دانلود و نصب اپ‌های ذکر شده به وسیله یوزرها در سال ۲۰۱۷ میلادی میباشد، مشتمل بر هشت اپ برتر و پرطرفدار می شود.

ادم بلاکر - رئیس ارتباطات موسسه نرم افزار توپیا - دراین باره خاطرنشان نموده است:" ولی در اینجا ممکن میباشد یک مخاطب روی تعدادی دستگاه الکترونیکی متصل به وب خویش، این برنامه را دانلود و استعمال نماید، بدین ترتیب نباید این تصور خواهد شد که تعداد دانلودها برابر با تعداد کاربرانی میباشد که از این نرم افزار به کارگیری می‌نمایند".

از سایر برنامه‌هایی که بعداز واتس برنامه درین فهرست مکان گرفته‌اند، می شود به ترتیب به Subway Surfers ( قسمت بازی)، Netflix ( نصیب تفریح و سرگرمی)، Subway ( قسمت خوراکی )، Tinder ( قسمت ارتباطات)، Uber ( قسمت حمل و نقل )، AliExpress ( نصیب معامله) و Spotify ( قسمت موسیقی) اشاره نمود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت: 19:14

آیا میخواهید اپ اندروید بعدی خویش را بسازید ، ولی مطمئن نیستید که کدام لهجه اپلیکیشن‌نویسی برای شما شایسته ترین تعیین میباشد؟ درین نوشته‌ی علمی به لهجه هایی خواهم پرداخت که برای بسط نرم افزار های اندروید بعدی ممکن میباشد از آنان به کار گیری کنم.

طراحی اپلیکیشن برای اندروید پذیرفته ترین سیستم برهان گوشی در دنیا میباشد. اندروید به وسیله گوگل بسط داده شد و یک سیستم‌دلیل گشوده بر پایه ی لینوکس میباشد. اندروید تماما متن گشوده میباشد و هر کمپانی یا این که شخصی قادر است آن را دانلود کرده و از آن برای تولیدات خویش استعمال نماید. اصولا ، این سیستم دلیل از روش کمپانی اندروید برای دوربین‌های دیجیتال و تلفن همراه پباده سازی شد. کمپانی اندروید در سال ۲۰۰۵ بوسیله گوگل خریداری شد. اکنون ، ۲.۳ میلیارد تلفن هوشمند اندروید در دنیا وجود داراست.

اندروید خیر فقط از دو میلیارد تلفن هوشمند ، لپ‌تاپ ، تبلت و کامپیوترهای فردی پشتیبانی میکند ، بلکه اندروید قلب تپنده میلیاردها دستگاهی میباشد که در معاش روزانه خویش از آن‌ها به کار گیری میکنید. بعضا از این وسایل عبارتند از: تلویزیون ، سیستم‌های امنیت خانگی ، یخچال فریزر و سردخانه ، جعبه های تلویزیونی ، دوربین ها ، ماشین ها ، سیستم‌های ناوبری ، تبلت های هوشمند ، بازی رایانه‌ای و وسایل خانگی هوشمند.

چه گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی می توانند برای بسط نرم افزار‌های کاربردی گوشی به عمل فرآیند؟ در اینجا لیستی از رایج‌ترین لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی برای گسترش اپ‌های اندروید آورده شده‌است :

Java
Kotlin
#C
Python
++C

جاوا
لهجه جاوا دوست داستنی‌ترین لهجه نرم‌افزار‌نویسی در این مورد میباشد. جاوا یک لهجه اپلیکیشن‌نویسی استاتیک ، همگی منظوره و متن گشوده میباشد. جاوا از مقطع فعال سازی سیستم‌دلیل اندروید , گویش نرم افزار‌نویسی نخستین این سیستم استدلال بوده میباشد . جاوا در کمپانی سان میکروسیستمز بوسیله James Gosling در سال 1995 ساخته شد. این لهجه اپ نویسی اکنون وابسته به اوراکل میباشد.

جاوا براساس ++c ساخته شد تا یادگیری آن برای گسترش دهندگان معمولی باشد. این لهجه یاروهمدم با ++c شایسته ترین گویش‌های اپ‌نویسی برای دانشجو یان و اشخاص مبتدی برای یادگیری اصول اپلیکیشن‌نویسی می باشند. گویش جاوا بوسیله اکثری از دانشکده‌ها تحت عنوان او‌لین لهجه اپلیکیشن‌نویسی برای یادگرفتن به دانشجو ها به کارگیری می گردد.

برخلاف گویش های سوئیفت، سی شارپ و کاتلین ممکن میباشد جاوا لهجه اپ‌نویسی مدرنی نباشد و مانند گویش های دیگر همیشه بروزرسانی نشود. با این حالا , لهجه جاوا نقطه شروعی را برای بسط دهندگان تازه معین میکند. یادگیری لهجه جاوا در مقایسه با کاتلین بسیار معمولی‌خیس میباشد. در صورتی یک گسترش دهنده مبتدی و تازه کار می باشید و می‌خواهید توسعه و گسترش اندروید را خاطر بگیرید , جاوا یک کدام از راحت‌ترین خط مش‌ها برای آغاز میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 21:05

خیلی ها دنبال این میباشند که بدونند شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای تولید برنامه کدام لهجه می‌باشد راسیتش طراحی اپلیکیشن به گویش های اپلیکیشن نویسی متعددی وجود دارااست که می قدرت از آن‌ها برای ایجاد اپ به کار گرفت. در‌این نوشته ی علمی می خواهیم به چک شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی اپ بپردازیم و در پایان این نوشته ی علمی به طور بی نقص به شما یک گویش خوب جهت ساخت و ساز و تولید برنامه معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی آغاز به یادگیری و فراگیری آن فرمائید. پس در‌صورتی‌که می‌خواهید به سمت نرم‌افزار نویسی تلفن همراه برید و نمیدونید در میان این همگی لهجه کدام را گزینش فرمایید توصیه می کنم این نوشته‌ی علمی رو تا پایان دنبال نمائید.

شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی برنامه

شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی نرم افزار
در صورتیکه بخواهیم شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی برای ساخت و ساز نرم افزار را معرفی کنیم بایستی ببینم میخواهیم برای چه سیستم دلیل اپ ساخت‌و‌ساز کنیم. دو سیستم دلیل اندروید و ios، دو سیستم دلیل پر اسم و رسم در حوزه گوشی میباشند که می بایست شما معین نمائید برای کدام یک می‌خواهید مبادرت به ساخت‌و‌ساز برنامه فرمائید. در‌این نوشته‌ی علمی ما برای هر دو سیستم استدلال، لهجه های نرم‌افزار نویسی معرفی می‌کنیم.

شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی برای تولید برنامه اندروید
در حالتی که می‌خواهید به سمت سیستم ادله اندروید برید، گویش های متعددی برای ساخت و ساز اپ وجود دارااست که در‌این نصیب ما ۴ گویش اصلی و پرکاربرد رو معرفی میکنیم. یک نکته رو هم متذکر نحس که چیزی به اسم شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی نرم افزار نیست و هر لهجه میتواند در موضع خودش، شایسته ترین باشد. سفارش می‌کنم به طبع نوشته‌علمی شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید رو مطالعه فرمائید در‌این نوشته‌علمی ۱۱ لهجه پر کاربرد برای تولید نرم افزار اندروید رو معرفی کرده ایم.

۱- اپ نویسی اندروید با گویش Java
زمانی کسی می خواد سمت نرم‌افزار نویسی اندروید بیاد اولی زبانی که با آن روبرو هست لهجه اپ نویسی جاوا میباشد. خیلی از برنامه نویسان، گویش مهم اپلیکیشن نویسی اندروید را لهجه جاوا می‌دانند. ولی می بایست این نکته رو هم مد لحاظ در اختیار بگذاریم که جاوا گویش قانونی نرم‌افزار نویسی اندروید میباشد و این یعنی بیشترین پشتیبانی گوگل از این گویش خواهد بود. بیشتر برنامه‌های اندروید که اینک در گوگل پلی حضور دارا هستند، با استعمال از لهجه جاوا درج شده‌اند. (بعضا از اپ نویس های گوشی، جاوا را شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی اپ می‌دانند)

اعتنا: به جثارت می اقتدار ذکر کرد محبوبترین گویش نرم افزار نویسی اندروید، جاوا هست.

در نمودار درصدی محبوبیت گویش های اپلیکیشن نویسی و تعداد دفعات جستجوی اسم لهجه های اپلیکیشن نویسی در وب، جاوا در موضع اولیه قراردارد و ۲۳% از مجموع تعداد جستجوهای هر ساله لهجه های اپ نویسی در وب را تشکیل می‌دهد. البته متاسفانه در کشور ایران زیاد گزینه دقت قرار نمی گیرد این عدم دقت بدین گویش شاید به خیال پیچیدگی های آن باشد. معمولا در جمهوری اسلامی ایران جاوا صرفا برای نرم افزار نویسی اندروید به کار گیری میگردد و حتی خیلی ها هم از جاوا برای نرم‌افزار نویسی اندروید استعمال نمیکنند.

دیدنی میباشد بدانید که خویش سیستم استدلال اندروید با به کارگیری از جاوا مندرج میباشد و این بدان شکل میباشد که شما در صورتی بتوانید جاوا را بیاموزید خواهید توانست اپ های بدون نقص و کاملی برای سیستم ادله اندروید بنویسید. یعنی شما بعد از یادگیری جاوا توانا به تایپ کردن هر نوع اپلیکیشنی خواهید بود و هیچ محدودیتی دراین باره برای شما وجود نخواهد داشت. پس می اقتدار خاطرنشان کرد که جاوا برای اشخاصی که می‌خواهند شغل های بسیار دور از شوخی و ماهر انجام دهند گزینش خیر می‌باشد.

نکته: جاوا مطلوب ترین لهجه برای بسط نرم‌افزار های گوشی است چون اپلیکیشن های درج شده با به کار گیری از جاوا قابل انجام بر روی کل پلتفرم های جان دار برای اندروید می‌باشند.

او‌لین گام در نرم‌افزار نویسی اندروید با استعمال از جاوا، نصب اپلیکیشن Android Studio میباشد. این اپ با اندروید SDK (توصیه می‌کنم نوشته ی علمی SDK چه می باشد و تفاوت JDK و SDK رو مطالعه نمائید.) بسته بندی می گردد و این یعنی همگی چیزهایی را که نیاز داریم در یک جا انباشته شده میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 22:55

 

ایجاد نرم افزار بدون‌پول در وب سایت App Makr

ایجاد نرم‌افزار بدون پول آنلاین

 

 

 

این وبسایت در مقایسه با AppyPie جذابیت کمتری داراست البته برای یوزرها بی آلایش است. این وب سایت برای ساخت و ساز نرم‌افزار مجانی آنلاین یک سبک موبایل هوشمند به شما میدهد و شما می توانید آیکن های لازم خویش را از سمت راست این وب سایت روی کاغذ بکشید. مغایر AppyPie برنامه هایی که درین تارنما می‌سازید پیوند دهی بهتری به محتوا دارا هستند. برای مثالً زمانی شما می خواهید آیکن News را درگ نمائید نشانی Rss را از شما می خواهد وارد نمایید. درین وبسایت شما کار کشته خواهید بود ظواهر هر آیکون را تغییر تحول دهید البته با کل این تجهیزات این وب سایت برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار بدون‌پول آنلاین به اندازه AppyPie کار کشته نمی باشد.

 

 

 

تولید برنامه مجانی در تارنما App Institute

ساخت‌و‌ساز اپ بدون‌پول آنلاین

 

 

 

یکی‌از دیگر از وب سایت‌های طراحی اپلیکیشن ر بدون‌پول آنلاین میباشد که بسیار استفاده کننده پسند میباشد. ادله این محبوبیت چه می‌تواند باشد؟ انگیزه این میباشد که زمانی شما آغاز به ساخت‌و‌ساز یک نرم‌افزار مجانی آنلاین میکنید از شما می خواهد بر طبق هدفتان یک تم پلت گزینش نمایید. از جملهً چنانچه شما فروش مواد را تعیین فرمایید سربرگ‌هایی مانند: کافی شاپ، رستوران و غیره برای شما اکران میدهد که شما یکی از را تعیین کنید. این وبسایت نرم‌افزار ساز مجانی آنلاین دارنده چت زنده میباشد.

 

 

 

ایجاد اپ مجانی در سایتGood Barber

ساخت‌و‌ساز نرم افزار مجانی آنلاین

 

یک وبسایت خوب برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار مجانی آنلاین میباشد. در بخش انتهای این وبسایت یک موبایل هوشمند قرار داده گردیده که میتوانید اپ خویش را به طور زنده ملاحظه کنید.

 

ساخت‌و‌ساز نرم افزار آنلاین در وب سایت GameSalad

در‌حالتی که چه برنامه های مبنی بر داده ها میتوانند به کسب و فعالیت شما امداد نمایند اما بازی‌ها می توانند اقبال شمارا برای ایجاد این نرم‌افزار ها ارتقا دهند. این وبسایت ایجاد برنامه بدون پول آنلاین برخلاف مورد ها قبلی با درگ کردن عمل نمی‌نماید. بدین ترتیب شما می بایست یک وقتی را برای فراگیری‌های آن تخصیص دهید.

 

ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار بدون پول در وبسایت AppsBuilder

این وب سایت اپ ساز بدون پول آنلاین بر پایه ی کشیدن و ول کردن فعالیت می‌نماید. طبق آماری که در مشت ما هست تا شرایط کنونی چیزی در حدود ۵۰۰٬۰۰۰ برنامه بوسیله این تارنما تاسیس شده است. با به کارگیری از این تارنما شما میتوانید مقیاس تصاویر خویش را تغییر و تحول دهید یا این که افکت دهید. همینطور این قابلیت برای شما وجود دارااست که نقشه، ماشین اکانت و غیره را به برنامه خویش اضافه نمایید. وبسایت AppsBuilder دارنده منابعی از قبیل مقاله ها، کتاب، قالب هست که به طور مجانی در چنگ شما قرار داده میگردد.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 16:20


پباده سازی مخاطب محور
ما با دیدگاهی استفاده کننده محور به پباده سازی نرم‌افزار مینگریم و معتقدیم که جذب مخاطبان نو و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی، کلید پیروزی کسب و فعالیت دیجیتال شما میباشد. طراحان خلق کننده ما با در حیث دریافت کردن استاندارد های پباده سازی UX و نام‌و‌نشان مارک، اپلیکیشنی کارآمد، خوشگل و تماما منحصر به فرد برای شما پباده سازی می نمایند که اسم مارک شمارا راز لهجه مخاطبین کرده و آن ها را به به کار گیری دوباره از برنامه تشویق می نماید.


تلاش برتر
غرض ما تولید اپلیکیشنی کاربردی و توانا میباشد که درضمن ارائه عملکردی برتر، مخارج گسترش و مراقبت برنامه را نیز کم کند. مجموعه کارشناس اپلیکیشن نویسی و پباده سازی اپ ما، بر ساخت‌و‌ساز و گسترش خصوصیت هایی تمرکز می نماید که خدماتی گرانبها را به یوزرها ارائه داده و رویش کسب و عمل دیجیتال شما‌را سرعت میبخشد.


در دست گرفتن کیفیت و پشتیبانی
نگران هیچ چیز نباشید و روی آینده متمرکز گردید. هنگامی که برنامه شما از مرحله در دست گرفتن کیفیت قبلی و فعال سازی گردد، ما به شما 1‌سال پشتیبانی بدون‌پول ارائه میدهیم تا نرم‌افزار شما همواره بصورت تماما جاری و فارغ از مشکل فعالیت نماید.

اپ نویسی و پباده سازی نرم افزار iOS
اپلیکیشن نویسی و پباده سازی برنامه iOS
طراحی اپلیکیشن برای نرم‌افزار نویسی با لهجه Swift از تخصص های ما میباشد. با ما، کسب و فعالیت خویش را روی یکی‌از دوستداشتنی ترین پلتفرم های گوشی در کشور ایران ببرید.

اپ نویسی و پباده سازی نرم‌افزار اندروید
نرم‌افزار نویسی و پباده سازی اپ اندروید
از در آغاز تا فعال‌سازی نرم‌افزار شما روی Google Play، تیمی کارشناس و زبده پروژه شما‌را بدست میگیرد. با ما، کسب و فعالیت خویش را در دسترس یوزرها اندروید قرار دهید.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 214 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 19:11

طراحی اپلیکیشن
پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه اندروید و IOS 
پباده سازی نرم افزار تلفن همراه : امروزه با توسعه و گسترش‌ی دنیای فناوری، ایجاد نرم افزار ‌های متنوع بسیار موردپسند قرار گرفته میباشد. نرم‌افزار‌هایی که به راحتی و با یک سری اشاره انگشت بخش اعظمی از نیازهای مدرن اشخاص را برآورده می‌نمایند. با دقت با‌گاز بسط این نرم‌افزار‌ها و به کارگیری بهتر از آن‌ها ما یحتاج میباشد با اطلاعاتی در این مورد آشنا گردید. نرم‌افزار تلفن همراه یا این که نرم افزار گوشی به عبارتی قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه‌های هوشمند می باشند که در به وسیله برنامه نویس ها برنامه ساخت گردیده و امکان اجرا در موبایل های هوشمند را دارا هستند.

پباده سازی برنامه اندروید و iOS
امروزه به جهت ترویج به کار گیری از موبایل های هوشمند بازار پباده سازی اپ گوشی (پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS ) بسیار داغ میباشد که با در لحاظ دریافت کردن فرایند رو به رویش استعمال از این قابل انعطاف افزارها احتمال می رود مورد ها به کارگیری از آن‌ها در آینده ی مجاورت بسیار بیشتر از امروز نیز باشد. با ورود به بازار اپ گوشی خواهید مشاهده کرد که تعیین نوع پلتفرم آن حائز اهمیت متعددی میباشد؛ چون این دستور در جذب بازار، هزینه ی ساخت، کیفیت فعالیت، استقبال یوزرها و … تاثیر بی واسطه دارااست. برهمین اساس کمپانی پباده سازی برنامه در تهران پروژه ی خویش را به طور پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS ابتدا می نماید. با تولید یک نرم افزار گوشی اندروید و ios برای کسب و فعالیت خویش میتوانید قدمی عظیم به سمت برد برداشته و آینده ی شغلی خویش را تضمین فرمائید.

کمپانی نرم افزار نویسی اینترنت نگاه متشکل از فریم مجرب و خوش ذوق وسلیقه فراهم ارائه سرویس ها در موضوع پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه، ساخت سایت تخصصی و seo هست. برای مشورت کردن مجانی و اخذ راهکارهای هوشمندانه در سوی توسعه و گسترش کسب و فعالیت خویش با کارشناسان اینترنت نگاه تماس نتیجه ها کنید.

 

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 10 مهر 1399 ساعت: 16:01

اپ گوشی یا این که اپلیکیشن گوشی چه می‌باشد؟
نرم افزار تلفن همراه یا این که اپلیکیشن گوشی
برنامه گوشی یا این که اپلیکیشن گوشی ,نرم‌افزار گوشی اندروید ,نرم‌افزار IOS کلمه هایی پر استفاده درین روز ها .انگیزه محبوبیت تلفن همراه‌ها، به کار گیری از گونه های گوناگون نرم افزار های موبایلی پر استفاده و دیدنی می‌باشند که هرروز گسترش داده میگردند.
 
از زمانیکه برنامه های گوشی وارد بازار شدند، فورا در همه قسمت‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، کانال‌های اجتماعی ، خبر ها، و حتی برای کسب‌وکار.
 
این یک حقیقت میباشد که امروزه برای هر چیزی یک اپ وجود دارااست. در واقعیت شما می توانید تمام هجرت خودتان را با نرم افزار ها طرح ریزی نمایید، رستوران‌ها، محل‌های تفریحی ، رزرو هتل و ….
 
ولی پرسش این میباشد: نرم‌افزار چه می‌باشد و به صورت مجموع نرم افزار گوشی یا این که به عبارتی اپلیکیشن گوشی و گونه های آن چه می باشد؟
 
اپ (application) چه می‌باشد؟
برنامه تلفن همراه یا این که اپلیکیشن گوشی
شما اپ هایی در تلفن همراه خویش دارید که به طور روزانه خیلی از شغل های خویش را از روش تجهیزات این نرم‌افزار ها انجام میدهید. طبق تعریف‌و‌تمجید عامیانه و کلی بدین نرم افزار های مو جود در موبایل شما نرم‌افزار گفته می‌گردد.
 
البته در‌حالتی که بخواهیم کلمه و واژه نرم‌افزار را کلاً برای شما معنی کنیم می بایست بگوییم نرم‌افزار مجموع قابل انعطاف افزارها به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستمی مانند سیستم استدلال و یا این که گویش‌های اپ نویسی، را دربرگیرنده می گردد.
 
مفهوم نرم‌افزار از نگرش Techopedia:
از نگاه سایت دارای اعتبار Techopedia دیکشنری مرجع اصطلاحات دنیای تکنولوژی، تعریف‌و‌تمجید برنامه اینگونه میباشد:
 
“نرم افزار گوشی که عمدتا با اسم app از آن حافظه می گردد، نوعی اپلیکیشن کامپیوتری میباشد که برای به کار گیری آخرین استفاده کننده(End-User) و قابل انجام روی دستگاه های گوشی پباده سازی شده‌است. بیشتر اپ یا این که قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه خدماتی شبیه کامپیوترها ارائه می‌دهند (مثل پخش ویدئو).
app ها معمولا قابل انعطاف افزارهای معدود وسعت و با کوشش محدود می باشند.”
 
مفهوم اپ در لغت طومار:
نرم افزار گوشی در معنای کارافزار، اپلیکیشن کاربردی،اپلیکیشن کامپیوتری که برای کاربری در تلفن همراه های هوشمند گوشی کاربرد دارااست، نرم افزار” یا این که به اختصار App بیشتر تحت عنوان لغت “اپلیکیشن” جا افتاده میباشد و این لغت دقیقاً به عبارتی مضمون‌ “اپلیکیشن کاربردی” می‌دهد.
 
 
مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت: 21:48

 

برنامه های مستلزم توسعه و گسترش مالتی پلتفرم

 

برنامه های منحصر به فرد به بازار یک پلتفرم خاص / برنامه مستلزم تجهیزات عظیم و خصوصا رابطه با hardware تلفن همراه / هرگونه نرم افزار مستلزم توسعه و گسترش با صرفه / هرگونه اپلیکیشن مستلزم شایسته ترین ظواهر و تجربه کاربری

 

شایسته ترین کاربرد پیشنهادی

گونه های نرم افزار تلفن همراه از حیث کاربرد:

طراحی اپلیکیشن برای برنامه های متنوعی از حیث کاربرد در بازار جانور هست که هر یک از نوع خدماتی که به یوزرها خویش میدهند ، می تواندد در آمد متعددی را کسب کنند. در پی به محاسبه چندین نوع از این نرم‌افزار ها می‌پردازیم/

 

 

1-اپ تلفن همراه خدماتی: 

این دسته از برنامه های گوشی، خدماتی مثلا: نگارگری ساختمان، خدمت خانه، لوله کشی ساختمان ، تمیزکاری خانه و تعمیرات خانه و .... را در قالب نرم‌افزار تلفن همراه در بازار ارائه می‌دهند.پباده سازی نرم‌افزار خدماتی یکی‌از پرکاربردترین برنامه های گوشی در بعدازظهر امروز است به دلیل آنکه دسترسی به‌این سرویس ها پردر خواست را سهل می کند.برای شناخت بهتر می‌توانید نوشته‌ی‌علمی تحت را مطالعه فرمایید:

 

پباده سازی و تولید نرم افزار های خدماتی پباده سازی و ساخت و ساز نرم‌افزار های خدماتی

 

 

2-نرم‌افزار گوشی بازی ها (Game mobile application): 

مختص بازی، از هر نوع متعدد و ذیل شاخه های بازی های موبایلی

 

بعضا از تحت شاخه ها: اکشن(action)، ماجرایی(adventure)، تخته ای و کارت بازی(card And Board)، رقابتی(arcade)، خانوادگی(family)، موسیفی و ریتم(music and rhythm)، معما(puzzle)، مسابقه و سرعت(race)، نقش آفرینی(role playing)، تیر اندازی(shooter)، مشابه سازی(simulation)، اجتماعی(social)، ورزشی(sports)، استراتژی(strategy)

 

Image result

 

 

 

3-برنامه گوشی فروشگاهی (ecommerce mobile apps):

دکان های سنتی و همینطور مغازه های اینترنتی پایین اینترنت با اعتنا به شانس همگانی عموم از اپ ها ، سپرده گذاری متعددی را در حوزه نرم‌افزار های فروش انجام داده اند.که در طبقه بندی های مختلفی قرار میگیرند برای مثال: خرده فروش ها(retail shops):مانند وبساست آمازون و یا این که دکان اینترنتی دیجی مال، . ویا عمده فروشان مانند وب سایت alibaba.در‌این وب سایت فروش و سرویس ها بعداز آن را به صورت مصرف‌کننده به مصرف‌کننده، بنگاه به مصرف‌کننده و بنگاه به بنگاه از روش پورتال اینترنت آماده می‌نماید.

 

پباده سازی اپ فروشگاهیطراحی نرم‌افزار فروشگاهی

4-نرم‌افزار تلفن همراه تجاری (Business mobile application):

آنچه که مرتبط با کسب و عمل شرکت های، اعم از اکانت داری، نیروی انسانی، برسد قسمت های متعدد، اپلیکیشن های ویزیتوری، و شغل ها می‌باشد. در یک سخن کارها مرتبط با کسب و عمل و تجارت شما‌را تسهیل می نماید

 

بعضی از پایین شاخه ها: مدیر سندها(document management)، تلفن(voip telephony)، املاء(dictation)، دسکتاپ از رویه به دور(remote desktop)، شغل یابی(job search resource)، رئیس مشتری(customer resource management)، همیاری(collaboration)، مدیر منابع سازمان(enterprise resource management)، نقطه فروش(point of sale)

 

 

 

5-اپ گوشی آموزشی (Education mobile application):

در‌این نوع از برنامه تلفن همراه، استفاده کننده موضوعات گوناگون را فرا می گیرد. این نرم‌افزار ها میتوانند به طور خیلی معمولی و عادی، نوشته هایی را به شما ارائه دهند و یااینکه با به کارگیری از وضعیت های پیچیده خیس، به طور خودمانی فعالیت نمایند

 

بعضی از تحت شاخه ها: اکانت(Arithmetic)، الفبا(alphabet)، تایپ کردن(writing)، یادگیری زود بهنگام و فراگیری خاص(early leaing and special education)، منظومه خورشیدی(solar system)، لغت(vocabulary)، رنگ ها(colors)، یادگیری گویش( language leaing)، امتحان های استاندارد دبستان(standardized test prep)، جغرافیا(geography)، پورتال مکتب(school portals)، یادگرفتن حیوان ها(pet training)، ستاره شناسی(astronomy)، صنعت های(crafts)

 

 

 

6-نرم‌افزار گوشی مدل معاش (Lifestyle mobile application):

در معاش روزانه، بشر ها با مسائلی روبرو می باشند که یک نرم افزار می‌تواند آن‌ها را در به انجام رساندنشان کمک کند. مثلا نرم‌افزار تلفن همراه های حافظه آور، که به شما مواقعی مانند سررسید ها، شغل های روزمره و کارها اصلی را حافظه آور میگردند. به طور خلاصه، انچه که در کارها روزمره و معاش روزانه شما به شما کمک میرساند، جزو این دسته قرار می‌گیرد

 

بعضی از پایین شاخه ها:خرید(Shopping)، مشاور املاک(real estate)، صنعت های دستی(crafts)، سرگرمی(hobbies)، تربیت فرزند(parenting)، مد(fashion)، بهبود خانه( home improvement)

 

 

 

7-نرم افزار تلفن همراه سرگرمی (Entertainment mobile application):

انچه که برای مخاطب، تحت عنوان سپری کردن وقت و ساخت و ساز سرگرمی فعالیت می نماید. مثلا پخش کننده های نوا از این دسته می باشند. حتی بازی ها و اپ گوشی های ارتباطی مانند تویتر و تلگرام را نیز میتوانید جزو این دسته قرار دهید. برای این دسته بندی به رنج می اقتدار تعریف‌و‌تمجید دقیقی ارائه اعطا کرد. تعریف‌و‌تمجید با جزییات بیشتر را میتوانید در پیوند ذیل مشاهده فرمائید[1]. ولی نکته قابل توجه این میباشد که جزو یکی دسته های پر استفاده می باشند.

 

بعضی از ذیل شاخه ها: تلویزیون(Television)، فیلم(movies)، کلوپ های تفریحی(fan clubs)، نمایش زنده(theatre)، تغییر تحول دهنده های صدا(voice manipulation)، ایجاد اثر هنری(art creation)

 

 

 

8-نرم افزار گوشی کاربردی (Utilities mobile application):

در گوشی شما مسلما ابزار هایی مانند ویروس یاب، ارزیابی کننده شرایط شارژ باطری، ضبط کننده تماس ها و ... وجود دارااست. نرم افزار هایی که مانند یک ابزار برای شغل های موبایل شما کار می نمایند، جزو این دسته قرار میگیرند.

 

برخی از پایین شاخه ها: ماشین اکانت(Calculators )، ساعت(clocks)، اندازه گیری(measurement)، دوران(time)، مرورگر وب( web browsing)، لامپ قوه(flashlights)، قفل شیت اکران(screen locks)، اسکنر بارکد(bar code scanners)، تبدیل واحد ها(unit conversion tools)، مدیر گذرواژه(password management)، در دست گرفتن از منش به دور(remote controls)

 

 

 

9-اپ تلفن همراه توریسم (Travel mobile application):

معرفی جای های قشنگ، جای های اقامتی، اکران زمانبندی تکان وسایل نقلیه، از مواقعی میباشد که در ایناپلیکیشن ها آیتم ارزیابی قرار میگیرد

 

بعضی از تحت شاخه ها: پایش پروازها(Flight tracking)، ساعت های جهانی(multitime clocks)، راهنمای شهر(city guides)، رزرو هتل / ماشین و ..( hotel/rental car/air fare shopping)، طرح ریزی تعطیلات(vacation planning)، حمل و نقل همگانی(public transportation)،

 

 

 

10-نرم افزار گوشی کتاب (Book mobile application):

برخی از برنامه گوشی ها به طور دیجیتال صرفا کتاب هایی که به طور قانونی به چاپ و تکثیر رسیده اند را به شما ارائه میدهند. یک فرق این دسته بندی با دسته بندی آموزشی این میباشد که درباره‌ی آموزشی شما لزوما محتوی یک کتاب را اکران نمی دهید.

 

بعضا از ذیل شاخه ها:

 

روایت(Stories)، متن ها مذهبی(religious texts)، خنده دار(comics) و ...

 

 

 

11-نرم افزار گوشی سالم و تناسب اندام (Health and Fitness mobile application):

این اپ ها لزوما محتوی آموزشی مرتبط با سالم به شما ارائه نمی دهند. حتی ممکن میباشد به طور فیزیکی شمارا بدون چاره به انجام تمرینات نمایند. به عنوان مثال اپلیکشن pedometer واحد سنجش پیاده روی شمارا نیز تثبیت می نماید.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1399 ساعت: 22:23

طرز‌های ارتقاء نصب اپ به طور بدون‌پول

بعد از تکثیر یک اپ و طراحی اپلیکیشن  به وسیله توسعه و گسترش‌دهنده، دست اندرکاران متعددی قادر است در حاصل آن اثرگذار باشد. او‌لین استدلال اثر گذار در پیروزی یک نرم افزار، پیدا و چشم شدن آن نرم‌افزار به وسیله یوزرها و مشتریان بالقوه میباشد، دو‌مین آیتم آن جذب مخاطب و تشویق وی به دانلود اپ میباشد که‌این مورد ها از روش اجرای استراتژی ASO بدست میاید. سوالی که در اینجا ممکن میباشد برای شما ساخت‌و‌ساز خواهد شد این میباشد که چه‌طور می‌قدرت اکران نرم افزار خویش در نرم‌افزار‌استور را با صرفه‌سازی کرد. راهکارهای کاربردی تحت به‌این باصرفه‌سازی امداد می‌نمایند:

 

دانلود بدون‌پول کتاب چه‌طور یک نرم افزار اعتیادآور داشته باشیم؟

۹ راهکار باصرفه‌سازی شیت نرم افزار یا این که ASO

۱) مشتریان و رقبای خویش را بشناسید.

مشتریان و رقبای خویش را چقدر می شناسید؟ یک استراتژی مطلوب به آشنایی صحیح از مشتریان و رقبا بستگی داراست. برای آغاز میتوانید این پرسش‌ها را از خویش بپرسید:

 

لهجه آیتم به کار گیری مشتریان اینجانب چه میباشد؟

مشتریان چه توصیفی از نرم‌افزار اینجانب دارا هستند؟

عوارض اساسی آنها برای دانلود نرم‌افزار اینجانب چه است؟

رقبای اینجانب چه عده ای میباشند؟

رقبای اینجانب از چه کلیدواژه‌هایی به کارگیری می‌نمایند؟

چه گونه می‌قدرت با استفاد از کلیدواژه‌های شبیه از رقبای خویش پیشی بگیرم؟

آیا می بایست از کلیدواژه‌های معمول و پرترافیک به کار گیری کنم؟ یا این که از لغات متفاوتی که مخاطبان منحصر به فرد داراست، استعمال کنم؟

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 21:17

طراحی اپلیکیشن یک کدام از آغاز آپ هایی که یک فعالیت عظیم انجام بخشید بلا بلا عمل(Bla Bla Car) میباشد. این شروع آپ فرانسوی برعکس اوبر به سراغ یک بازار خاص رفت و آن هجرت با خودرو جهت فاصله های طولانی بود. بلا بلا عمل رانندگان را به سایر افراد که قصد مسافرت به مقصدی مشترک را داشتند متصل می‌کرد. با تولید تمرکز بر این بازار خاص، آغاز آپ آنان برنده شد که در سال 2014 مبلغ 100 میلیون دلار جذب نماید، و اینک دارنده 20 میلیون استفاده کننده در 18 مرزوبوم متعدد میباشد. با دقت بر مخاطبان غرض و همینطور کالا، سازمان چیره شد بصورت معین با سرمایه گذاران خویش رابطه بر قرار نماید و با‌گاز پرورش نماید.

- شبکه های مردمی را فراموش نکنید
در غایت استارآپ های پیروز به چیزی بیشتر از بدست آوردن مشتری فکر میکنند و کوشش می نمایند به سمت تولید انجمن های آنلاین پیشروند. آن‌ها کار کشته نیستند همچون همتایانی که در صنعت خویش پیشکسوتند خلق و خوی نمایند و به نرم‌افزار وفاداری مارک که ده سال ها مقطع نیاز داراست توکل نمایند، در ازای آستین های خویش را بالا زده و با بازار مقصود خویش رابطه برقرار می نمایند.

خوشبختانه امروز کانال های مختلفی برای این خواسته وجود دارااست. بعنوان نمونه از پلتفورم های اینستاگرام، تلگرام و پاره ای توییتر میگردد دنبال کنندگان متعددی به دست آورد و آنها را به مارک خویش بامسئولیت کرد.

شبکه های عمومی علاوه بر اینکه میتواند به طور بی واسطه بر روی کسب و فعالیت شما تاثیر بگذارد میتواند تاثیراتی در بهینه سازی وب سایت کسب و عمل شما نیز بگذارد.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 20:37

ولی طراحی اپلیکیشن  این برای اشخاص خیلی متخصص است و ممکن میباشد شما با تخصص در منطقه ای خاص از نرم افزار نویسی نیز به راحتی فعالیت پیدا نمائید. معمولا این سیرتکامل میباشد که برنامه نویس ها هیج سیرتکامل محدودیتی در کارشان ندارند و ضمن این که می‌توانند به طور اثبات برای یک کمپانی یا این که سازمان عمل نمایند، ‌می‌توانند در کنار آن به طور جداگانه هم پروژه ای دیگری را انجام دهند و از وقتشان در هر حالتی برای خریداری نمودن پول بیشتر استفاد نمایند.
واحد سنجش حقوق و دستمزد»دستکم ۱٫۵ میلیون تا ۴٫۵ میلیون تومان.
نرم‌افزار نویسی تلفن همراه (موبایل هاس هوشمند اندورید و آی وی اس):اپ نویسی اندروید:با ظهور موبایل های هوشمند به ویژه موبایل های اندرویدی در کشور‌ایران بازار جدیدی برنامه نویس ها و بسط دهندگان صورت گرفته میباشد. آمارهای کافه بازار نشان میدهد که در حدود ۳۹ میلیون دستگاه اندرویدی در کشور ایران وجود داراست که هرکدام از آن‌ها می‌توانند تحت عنوان یک مشتری بالقوه برای برنامه نویس ها اندرویدی محسوب شوند.
خیلی از برنامه نویس ها که به خودشان آمدند، این بازار را شناختند و توانسته اند درآمد خیر و خوبی را از منش نرم افزار نویسی به دست آوردند. برای داخل شدن به‌این شغل دو خط مش پیش روی شماست. اولیه اینکه به طور جدا قابل انعطاف افرازساخته و با استعمال از طرح های خاص مثل فروش و یا این که پرداخت باطن طرحی کسب درآمد فرمایید و یا این که برای یک استارتاپ یا این که کمپانی عمل کرده و ماهانه درآمد کسب فرمائید.
برای شغل اپلیکیشن نویسی اندروید به گواهی دانشگاهی نداشته و بیشتر مهارت شما اصلی میباشد. البته مهارت برای دیجیتال نرم افزار نویسانی اندروید آسوده خیس از نرم‌افزار نویسی اینترنت میباشد و نیاز به یادگیری اشکال گویش های نرم‌افزار نویسی ندارید. اصولا بیشتر برنامه نویس ها اندروید صرفا به لهجه جاوا مسلط میباشند.(برای یادگیری گویش جاوا مخصوص برای اندروید می‌توانید از زمان یادگرفتن جامع جاوا کدفرند استعمال نمائید)
مجموع دانش اپلیکیشن نویسی اندروید نیز در وب پیدا گردیده و اساسا نیازی به عصر و کلاس ندارد. واحد سنجش درآمد این عمل با دقت به سوابق ومهارت شما بسیار متغیر میباشد پس در بالا خیلی روی دستمزد های بالا اکانت نکنید.
معیار حقوق و دستمزد» دست‌کم ۱٫۵ میلیون تا ۴٫۵ میلیون تومان.
نرم‌افزار نویس آی وی اس(Ios):در واقعیت آمار متعددی از واحد سنجش یوزرها این سیستم برهان در کشور‌ایران نیست البته با اعتنا به واحد سنجش واردات و طرفداران زیاد کمپانی اپل در کشور‌ایران، می اقتدار حدس زد نیکی برای آن وجود داراست. به علاوه بیشتر شرکت های برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریانشان قابل انعطاف افرازهای خویش را روی دو سیستم ادله اندروید و اپل منتشر می نمایند.
به نوعی می قدرت اظهار‌کرد در مقیاس قابل انعطاف افزارهای شرکتی، بازار اندروید و IOS یکسان میباشد. این نوع نرم افزار نویسی با ساخت سایت اندروید تماما گوناگون میباشد. چون نخست می بایست از یک لهجه خاص برای اپلیکیشن نویسی نو زیر مک به کارگیری کرده و اساسی خیس از ان دستگاهی استعمال فرمایید که سیستم دلیل مک روی آن اجرا گردد.
لهجه اپ نویسی منحصر به فرد اپل میباشد. با سویفت میتوانید برای هر دو سیستم استدلال IOS و مک نرم‌افزار نویسی نمائید البته چنانچه این لهجه نتوانستید ارتباط برقرار نمائید، Objective Cکه گویش اپ نویسی دیرین این موسسه میباشد، به کارگیری نمائید. علاوه بر یادگیری لهجه خاص می بایست به مقررات محکم و طاقت فرسا و در مواقعی تعجب آور اپل برای تکثیر نرم‌افزار ها هم احاطه داشته باشید. در جهان واحد سنجش در آمد این شغل بیشتر از نرم افزار نویسی اندروید میباشد اما در کشور‌ایران مقداری فرق می نماید و به نسبت بازار فعالیت محدودتری داراست.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 21:53

طراحی اپلیکیشن

آینده ی شغلی اپ نویسی تلفن همراه چطور میباشد ؟‌


نرم‌افزار نویسی اندروید یک کدام از کارهای نو میباشد که بعداز فراگیر شدن تلفن همراه ها و تبلت های هوشمند در سراسر عالم پدیدآمد ، از آنجایی که تعداد اشخاص کاربر از گوشی های هوشمند روزمره در حالا بسط میباشد ، این شغل هر روز نسبت به گذشته پیشرفت دیده گیری میکند 

و در حالتی‌که بطور خلاصه در همین اولِ نوشته‌ی علمی بخواهم در زمینه ی آینده ی شغلی اپ نویسی گوشی یک پاراگراف بگم اینطوری میگم : آینده ی هر فردی که راجع‌به اپلیکیشن نویسی گوشی عمل میکند حقیقتا عالی و بی سابقه میباشد . 

برای تائید گزاره ی بالا ، نوشته‌ی علمی ی پایین را بصورت مفصل راجع‌به نرم افزار نویسی گوشی در پیشین ، درحال حاضر و آینده را تشریح می‌کنم و مطمئنم پس از قرائت نوشته ی علمی ی پایین بهتر می توانید تصمیم بگیرید اپلیکیشن نویسی تلفن همراه شغلی پرسود میباشد یا این که خیر ! 

 

دو سیستم دلیل به اسم Android که تولید کمپانی گوگل میباشد و IOS ساخت‌و‌ساز کمپانی اپل می باشد ، درفش دار سیستم دلیل تلفن همراه ها و تبلت های هوشمند می‌باشند و برنامه نویس ها تلفن همراه معمولا برای این سیستم عوامل برنامه ساخت و ساز می نمایند . 

در چندین سال پیشین مخصوصا از سال 1390 هجری خورشیدی در کشور‌ایران ، به کار گیری از این سیستم عوامل پرورش چشمگیری داشته میباشد اما این پرورش موازی با رویش جهانی بوده و در مجموع عالم این رویش با سرعت بالا وجود داشته مخصوصا برای اندروید که بعنوان او‌لین سیستم استدلال پراستفاده برای موبایل های هوشمند و تبلت ها میان عموم عالم میباشد . 

در همین سال یعنی 2018 طبق آمارهای جان دار در وب سایت های دارای اعتبار حدود 6.1 میلیارد موبایل هوشمند در عالم آیتم به کارگیری میباشد . 

هر ماه تعداد 6 میلیون موبایل هوشمند به عده مجموع به کار گیری کنندگان موبایل های هوشمند اضافه می شود . 

 

آینده ی شغلی نرم افزار نویسی اندروید - کسب درآمد نرم‌افزار نویسی اندروید

 

مردمی که از تلفن همراه های هوشمند استعمال میکنند ، روی موبایل خویش نرم‌افزار نصب میکنند ، هر روز انتظار کیفیت بالاتری از برنامه ها را دارا‌هستند ، نرم‌افزار ها را بروزرسانی میکنند و دوست دارا‌هستند شغل های معاش خودشان را با اپ ها به انجام برسانند ، زیرا تلفن همراه مدام در دسترس میباشد و به راحتی از آن به کارگیری می‌شود . 

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 206 تاريخ : جمعه 4 مهر 1399 ساعت: 3:15

هنگامی که شما در مرحله طراحی اپلیکیشن  ساخت و ساز مثال اول یا این که پایلوت میباشید و فقطً قسمت مطالعاتی فعالیت را انجام می‌دهید، هزینه‌های شما کمتر از هنگامی میباشد که وارد دعوا ساخت انبوه میشوید. پس چنانچه یک لیدر یا این که قیم نتواند با مقتضیات پروژه، سرمایه کافی را آماده نماید، احتمال ناکامی شروع آپ ارتقاء مییابد و یا این که ممکن میباشد فرایند رویش آن ها کمتر گردد.-رهبری و گروه ضعیفبه به عبارتی اندازه که یک گروه قدرتمند و رهبری کارکشته به برد یک شروع آپ امداد می‌نمایند، می تواند سبب ساز ناکامی آن نیز گردد. گزینش اعضای تیم فقطً مبتنی بر توان‌های علمی یا این که بضاعت و توان‌های بازاریابی نمی‌تواند تضمین کننده برد یک پروژه باشد، بلکه هم اعضای گروه و هم رهبری بایستی در قالب یک تن قرار گیرند و تمامی آن ها چهت نیل به برد کوشش کنند. حضور این اشخاص در کنار یکدیگر مانند حضور اشخاص در یک کشتی میباشد که ممکن میباشد مسیر آنان به سمت کنار دریا پیروزی باشد و یا این که در یک کدام از گردباد‌های مسیر ناکامی بخورد.پادکست دارای ارتباط: آغاز آپ های ناکامی خورده چندین مثال از آغاز آپ های پیروز جهانی و اهل ایرانپیش از اینکه بخواهیم وارد حوزه معرفی شروع آپ های پیروز اهل ایران شویم، پیشاپیش از تمامی دوستان فعال در‌این حوزه معذرت خواهی می کنیم، زیرا غرض ما در‌این مقاله معرفی صرفا سه گزینه از این شروع آپ هاست و قابلیت معرفی همگی آنان وجود ندارد. پس اصلا قصد ناامیدکردن مجموعه‌های فعال درین حوزه را نداریم و امید است که کلیه شروع آپ های اهل ایران در مسئله عمل خویش پیروز باشند. طبق آمارهای دربین المللی، سه آغاز آپ غالب اهل ایران عبارتند از:دیجی مالدیجی متاع یک دکان اینترنتی آنلاین در کشور ایران میباشد که به وسیله برادران محمدی در جمهوری اسلامی ایران فعال‌سازی شده‌است. این دکان در مسئله‌های مختلفی فعالیت می کند و محصول ها منطقههای دیجیتال، فناوری، کسب‌و‌عمل، تولیدات خانگی و مواقعی دیگر را به فروش می رساند. این مجموعه یکی مثال‌های برنده آغاز آپ اهل ایران میباشد که عمل خویش را از فروش محصول ها کوچک و خرده‌فروشی ابتدا کرده و فعلا یکی‌از چیره‌ترین کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور ایران میباشد.
 
آپاراتآپارات یکی خدمت‌های اشتراک گذاری فیلم‌های ویدیویی در کشور‌ایران میباشد که تحت عنوان اولی خدمت فعال در‌این حوزه خویش را معرفی کرد. مقدمه به عمل آپارات به سال 1389 برمی‌خواهد شد و بوسیله کمپانی فناوران ایده‌پرداز صبا فعال‌ساز‌ی شده‌است. درآمد این خدمت از روش تبلیغات و فروش بعضا تولید ها خاص انجام میگیرد و اینک از نگاه اقتصادی، یکی شایسته ترین کمپانی‌های اینترنتی فعال در کشور‌ایران به شمار می‌رود.
 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1399 ساعت: 3:41

طراحی اپلیکیشن
نکات پباده سازی نرم افزار:
نکات پباده سازی کردن نرم‌افزار | درین نوشته کوشش دارم بعضا از خصوصیت هایی را بیان‌کنم که سبب ساخت و ساز برتری یک اپ نسبت به نرم افزار های دیگر می‌گردد.

به شما توصیه میکنم که نوشته‌علمی ی ما راجع‌به ساخت‌و‌ساز برنامه را مطالعه فرمائید.

رابط کاربری مطلوب:
به کارگیری کنندگان هر نرم‌افزار مشتریان و مخاطبانی میباشند که به مراد اخذ یک بها خاص اپ را نصب می نمایند.

لذا فعالیت با یک اپ بایستی آنچنان بی آلایش باشد که برای همگی مخاطبان قابل ادراک باشد.

از خصوصیت های یک برنامه با رابط کاربری مطلوب سفارش می‌کنیم مواقعی زیرا؛ دارا بودن سیستم رجیستری بی آلایش، دسترسی به قسمت های متعدد و رعایت تناسب بین ظواهر و مفاهیم (مثلا استعمال از رنگ های بشاش برای نرم افزار های نذری سفارش خیر و خوبی وجود ندارد.) را قطعا آیتم اعتنا قرار دهید.


سفارش می‌کنم نوشته‌علمی ما راجع‌به ساخت سایت فروشگاهی و پباده سازی نرم‌افزار فروشگاهی را مطالعه بفرمائید.

وسعت مطلوب و ترازو مصرف انرژی:
هر مقدار وسعت اپ شما فراتر باشد سرعت اجرای آن تحت خیس خواهد بود .

و همینطور فضای بیشتری را برای نصب آن ما یحتاج داراست بدین ترتیب استفاده کننده وقتی که متوجه وسعت بالای نرم افزار خواهد شد.

ممکن میباشد از دانلود آن دوری نماید .

در‌صورتی‌که که برنامه با وسعت نادر خیس احتمالا بازه مقطع بیشتری آیتم استعمال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

همینطور مصرف نادر انرژی نیز قادر است از عامل ها اثرگذار بر به کارگیری بیشتر استفاده کننده از نرم‌افزار باشد.

مشخص و معلوم کردن ظریف استفاده کننده:
اینکه برنامه دقیقا آیتم استعمال چه کسانی قرار می‌گیرد و مقصود آن‌ها از نصب آن چه خواهد بود مثلا مواقعی میباشد که به وسیله رئیس و گروه متعدد بازاریابی گزینش میشود.

خصوصیت های متمایز این اشخاص که مبتنی بر آنها می‌خواهیم به آنها بها خاصی را ارئه دهیم .

بایستی در همگی فرایند پباده سازی و اپلیکیشن نویسی اپ اندروید آیتم اعتنا قرار گیرد.

امکان اجرا بر روی دستگاه های متعدد:
در بعضا موردها ممکن میباشد نرم افزار درست شده صرفا روی بعضا از دیوایس ها قابل انجام باشد.

مثلا اپلیکیشنی که برای سیستم استدلال اندروید ساخته می گردد.

بایستی روی اکثر تلفن همراه ها و تبلت هایی که با این سیستم استدلال عمل می نمایند قابل انجام باشد.

حتی بعضا معتقداند که یک کدام از خصوصیت های نرم افزار مطلوب قابلیت و امکان نصب آن بر روی هر دو سیستم استدلال Android و ios میباشد. (برای شناخت با لهجه های نرم‌افزار نویسی Android و ios میتوانید نوشته ی علمی شایسته ترین گویش های نرم افزار نویسی نرم افزار را ملاحظه کنید.)

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت: 2:14